بجنورد- مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی خراسان شمالی از واگذاری ۲۹۴ واحد مسكونی به نیازمندان فاقد مسكن در این استان تا پایان نیمه اول امسال خبر داد.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه كمك به خانه دار شدن نیازمندان جامعه یكی از اهداف انجمن خیرین مسكن ساز خراسان شمالی است، اظهار داشت: تا پایان نیمه اول امسال ۲۹۴ واحد مسكونی توسط این انجمن به نیازمندان فاقد مسكن در استان تحویل داده می شود.

وی افزود: با كمك خیرین امیدواریم نیاز واقعی محرومین و نیازمندان استان در بخش مسكن تامین شود.

محمدی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این واحدها، گفت: فضای این واحدهای مسكونی متناسب با نیاز خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بهزیستی استان ساخته شده است.

وی با بیان اینكه انجمن خیرین مسكن ساز خراسان شمالی از سال ۸۶ فعالیت خود را در استان آغاز كرده است، افزود: این انجمن در راستای تحقق اهداف حساب ۱۰۰ امام خیمنی(ره) مبنی بر تامین مسكن برای اقشار كم درآمد جامعه با ایجاد گسترش فرهنگ مشاركت، استفاده از توان خیرین، بهره گیری از كمك خیرین در راستای احداث مسكن برای افراد فاقد مسكن و ... فعالیت های خود را انجام می دهد.

مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی خراسان شمالی افزود: درحال حاضر مجمع انجمن خیرین مسكن ساز خراسان شمالی در شهرستان بجنورد فعال است و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده این انجمن در تمامی شهرستانهای استان فعال خواهد شد.