ایلام - مدیر کل صدا و سیمای ایلام گفت: صدا و سیمای ایلام با هشت برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای ایلام، علیرضا شیروی گفت:  رسانه استانی در هفته دفاع مقدس در راستای گرامیداشت این هفته و پاسداشت غیور مردان عرصه ایثار و شهادت در حوزه های مختلف صدا ،سیما و خبر با برنامه های مختلفی این ایام را گرامی می دارد.

وی افزود: در شبکه استانی سیمای مرکز ایلام با هشت برنامه ۶۰ دقیقه ای به صورت زنده هرشب با بخشهای متنوع از قبیل حضور ایثارگران و فرماندهان دوران دفاع مقدس به عنوان مهمان ویژه، سالشمار جنگ، معرفی شهدای شاخص جنگ، معرفی عملیات ها و یادمان هاف هنر در جنگ، معرفی کتاب های دفاع مقدسی اثر نویسندگان استان، مصاحبه با شاعران و هنرمندان دوران دفاع مقدس، مصاحبه با خانوا ده های معزز رزمندگان  جاوید الاثرو... و در لابلای دیگر برنامه های  زنده و تولیدی مانند خانواده ، جوان، افق روشن و ...به موضوع ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام پرداخته می شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام بیان داشت: در حوزه رادیو نیز با تولید و پخش سه جنگ شادی به عنوان بهار همدلی  که به صورت ویژه در شهرستانها ی مهران و دهلران اجرا می شوند.

وی ادامه داد: هفت برنامه ویژه عصر، هفت ویژه برنامه صبحگاهی و نمایش های رادیویی با مضمون دفاع مقدس و دیگر برنامه های زنده و تولیدی مانند خانواده، جوان ، جنگ های شبانه و ...هر برنامه به فراخور مدت زمان تولید به موضوع دفاع مقدس و پاسداشت این هفته تاریخ ساز با آیتم ها ی مختلفی مانند دعوت از رزمندگان و فرماندهان آن روز های سرنوشت ساز در برنامه ها و گزارش مردمی و مصاحبه با شاعران و پدید آورندگان و راویان دفاع مقدس و ...پرداخته می شود می توان برشمرد.