لاچین افشین و مهتا خانلو با برتری مقابل حریفان خود در مرحله نیمه نهایی به فینال رقابتهای تنیس قهرمانی کشور راه پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر،  مسابقات تنیس قهرمانی کشور دختران در حالی در اردکان یزد پیگیری می شود که با انجام مرحله نیمه نهایی رده سنی زیر ۱۴ سال لاچین افشین با نتیجه (۴-۶ و ۲-۶ ) سارا قبادی را شکست داد و ملینا مهرانی با نتیجه ( ۵-۷ و ۰-۶ ) مغلوب مهتا خانلو شد تا افشین و خانلو موفق شوند به فینال رقابتها راه پیدا کنند.

همچنین با برگزاری مرحله یک چهارم نهایی مسابقات رده سنی زیر ۱۲ سال مشکات الزهراء صفی با نتیجه ( ۰-۶ و ۰-۶ ) نسرین چوبیه را مغلوب کرد، سارا چاووشیان با نتیجه ( ۰-۶ و ۰-۶ ) یاسمن قیومی را برد ، رومینا زینالی با نتیجه ( ۲-۶ و ۲-۶ ) عسل جاویدان را از پیش رو برداشت و درسا چراغی با نتیجه ( ۱-۶ و ۲-۶ ) از نیلوفر زینال پور شکست خورد تا در این رده تنیسورهای صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شوند.

در بخش تیمی نیز ۴ دیدار برگزار شد و آذربایجان غربی با نتیجه ۲ برصفر تهران ۲ را شکست داد، یزد ( الف ) ۳ بر صفر شیراز را شکست داد، اصفهان ۲ بر صفر از کرمان باخت و چهارمحال بختیاری با همین نتیجه تهران اول را برد تا تیم های برتر راهی مرحله  نیمه نهایی شوند.

فینال رقابتهای تنیس قهرمانی کشور در بخش بانوان امروز 31 شهریور برگزار می شود.