سبزوار- فرمانده تیپ مهندسی رزمی ۴۷سلمان سبزوار گفت: امروز جهان توان بازدارندگی نیروهای مسلح ما را دریافته و از قدرت اقتدار فرزندان انقلاب می‌هراسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد آروین روز سه‌شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهرستان سبزوار با اشاره به حمله همه‌جانبه دشمن به ايران در دوران هشت سال دوران دفاع مقدس یادآور شد: در جنگ نابرابر هشت سال دفاع مقدس خصلت سازش‌ناپذیری امام خمینی (ره) باعث پیروزی جنگ تحمیلی شد.

وی در این مراسم از مردم دیار سربداران به‌عنوان سنگربانان انقلاب اسلامی یادکرد و افزود: امروز جنگ‌های نیابتی در کشورهای همسایه موجب نامنی شده است و جهان خواران بدانند نیروهای مسلح، ارتش سرافراز، سپاه دلاور، و بسیج قدرتمند و نیروی انتظامی پرتلاش آماده‌تر از همیشه گوش‌به‌فرمان ولی امر مسلمین هستند و آماده جان‌فشانی درهر زمان و مکان رادارند.

وی اظهار داشت: ملت ما همچون گذشته به‌فرمان امام راحل همچنان امریکا را شیطان بزرگ و اسرائیل را غاصب می‌دانند و تا زمانی که ملت انقلابی، نیروهای مسلح و مقتدر، بسیجیان دریادل گوش‌به‌فرمان رهبر خود باشند در این باوریم که امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی بابیان اینکه پیام هفته دفاع مقدس عبرتی برای دشمنان اسلام خواهد بود، بیان کرد: این هفته نشان‌دهنده‌ی وحدت و حفظ آرمان‌ها و همچنین  درخشش استعدادهای درونی ملت و آغاز دوره‌ای جدید در زندگی بشریت است.

آروین بابیان اینکه سرافرازی و حماسه‌آفرینی دوران دفاع مقدس پس از گذشت سالیان متمادی اثر خود را بر ذهن نسل‌های بعد بجا گذارده است، تصریح کرد : هم‌اکنون نیروهای مسلح آماده‌تر از گذشته گوش‌به‌فرمان مقتدای خود درراه دفاع از آرمان‌های انقلاب و میهن بر عهدی که با شهدا بستیم پایبند خواهند بود .

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی باشکوه صبح امروزهمزمان با سراسر کشور و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح شهرستان سبزوار اقتدار و عظمت خود را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین یگان‌های نمونه سپاه و بسیج و نيز واحدهاي موتوری از مقابل جايگاه رژه رفتند و بخشي از توانمندی‌های خود را به معرض نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها