رقابتهای قهرمانی کشور تنیس با ویلچر، یادواره هفته دفاع مقدس، از ۳ تا ۵ مهرماه به میزبانی هیات آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‎های جانبازان و معلولان، امیر ابراهیمی، دبیر انجمن تنیس با ویلچر، در خصوص این مسابقات گفت: چهاردهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور با حضور نمایندگان استان های سیستان وبلوچستان، خراسان رضوی، تهران، قم، مرکزی، گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی در بخش های تیمی، دوبل آزاد، نوجوانان و بانوان برگزار خواهد شد.

وی افزود: ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات از فردا وارد تبریز شده و رقابتها از روز سوم تا عصر روز پنجم مهرماه در زمین‎های مجموعه لاله پارک شهر تبریز انجام می شود.

دبیر انجمن تنیس در ادامه خاطرنشان کرد: هر استان می‌تواند حداکثر ۴ و دست کم ۲ تنیسور به همراه داشته باشد و امتیازات نهایی تنها بر اساس رقابتهای بخش تیمی محاسبه و رقابتهای بخش‌های آزاد دوبل، نوجوانان و بانوان به صورت آزاد پیش بینی شده است.

ابراهیمی در پایان گفت: در خصوص بانوان نیز برای اولین بار تعدادی از بانوان تنیسور آذربایجان شرقی در این مسابقات به صورت نمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت تا اولین گام برای برگزاری مسابقات بانوان در قالب رقابتهای قهرمانی کشور نیز برداشته شود.