بجنورد- مدیرعامل شركت مخابرات خراسان شمالی گفت: در راستای توسعه شبكه همراه اول در استان اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سالاری صبح پنج شنبه در نشست داخلی شرکت مخابرات خراسان شمالی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه زیرساخت های مخابراتی استان، اظهار داشت: شركت مخابرات خراسان شمالی از زمان فعالیت دولت تدبیر و امید تاكنون اقدامات موثری در بخش توسعه خدمات ارتباطی در خراسان شمالی انجام داده است.

وی با اشاره به بهره برداری از ۷۸۷ طرح و پروژه شركت مخابرات استان در مدت دوسال فعالیت دولت یازدهم اظهار داشت: توسعه تلفن ثابت، تلفن همراه و شبكه اینترنت بیشترین طرح های اجرایی شركت مخابرات استان در این مدت بوده است.

سالاری گفت: برای اجرای طرح های توسعه تلفن همراه در استان اعتباری بالغ بر ۶۶۱ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شركت مخابرات خراسان شمالی همچنین از صرف هزینه چهار میلیارد تومان به منظور توسعه خدمات ارتباطی و نوسازی تجهیزات در حوزه تلفن همراه خبر داد.

وی اظهار داشت: همچنین در راستای پیش برد اقدامات این شركت با تكنولوژی های جدید مخابراتی ۱۶ سایت بی تی اس تلفن همراه در شهریور ماه امسال در خراسان شمالی راه اندازی شد.

سالاری گفت: این در حالی است كه با توجه به اقدامات موثری كه تاكنون در حوزه ارتباطی خراسان شمالی صورت گرفته اما هنوز این استان در بخش زیرساخت ها مشكلاتی دارد كه باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.