نشست اضطراری کابینه رژیم اسرائیل، افزایش اعتراض ها به اقدامات و سیاست های نتانیاهو و زخمی شدن ده ها نفر از فلسطینی ها از تازه ترین تحولات فلسطین اشغالی است.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، سران رژیم صهیونیستی ظهر امروز نشستی فوق العاده به ریاست «بنبامین نتانیاهو» در مقر وزارت جنگ این رژیم در «تل آویو» برگزار کردند.

منابع خبری نزدیک به نتانیاهو خبر دادند: اسرائیل در حال آمادگی برای انجام عملیات گسترده در کرانه باختری است.

این منابع همچنین به نقل از وی گفته اند: اگر فلسطینی ها خواهان انتفاضه سوم باشند ما هم به شدت با آنها مقابله خواهیم کرد.

به دنبال فشارهای صهیونیستها و برگزاری تظاهرات در اعتراض به ضعف نتانیاهو در تامین امنیت شهرک نشینان، نخست وزیر رژیم اسرائیل امروز فلسطینیان را به حمله نظامی شدید و نابودی زیرساخت های فلسطین تهدید کرد.

امروز همچنین، «اسرائیل کاتس» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی اعلام کرده است: اگر مجبور شویم برای حمایت از شهروندانمان به نوار غزه حمله می کنیم.

از طرف دیگر منابع خبری اسرائیلی از بحران سیاسی و امنیتی در فلسطین اشغالی خبر دادند که این روزها رژیم اسرائیل در پی انجام عملیات های شهادت طلبانه فلسطینیان با آن دست به گریبان است.

منابع خبری همچنین گزارش دادند: شهرک نشینان صهیونیست در اقدامی، زمین های کشاورزی فلسطینان را در نابلس به آتش کشیدند.

از سوی دیگر، هلال احمر فلسطین گزارش داد: بیش از ۱۵ نفر از شهروندان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اطراف اردوگاه «جنین» واقع در کرانه باختری زخمی شدند و نظامیان صهیونیست طی ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۱۷ بار به خودروهای آمبولانس و کادر پزشکی شلیک کرده اند.