قم - رئیس هیئت تنیس استان قم از قهرمانی تنیسور قمی در مسابقات بین المللی جونیور اصفهان خبر داد.

غلامرضا خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات تنیس بین المللی جونیور اصفهان با حضور تنیسورهای صاحب نام داخلی و خارجی روز گذشته در اصفهان به کار خود پایان داد و تنیسور قمی توانست عنوان نخست این رقابت‌ها را کسب کند.

وی افزود: امیرحسین بادی نماینده شایسته تنیس قم موفق شد در دیدار پایانی این مسابقات برابر حریفی از کشورمان پیروز شود و برای نخستین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را برای تنیس قم به ارمغان بیاورد.

رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: حضور تنیسورهایی از کشورهای مختلف جهان به این رقابت‌ها اعتبار خوبی بخشیده بود و حضور بادی بر سکوی نخستن این مسابقات نشان دهنده ظرفیت‌های تنیس قم است.

خانی بیان داشت: بادی در دیدار نهایی برابر محمد کارگران از ایران قرار گرفت و توانست با حساب ۶ بر ۲ در ست اول پیروز شده و در ست دوم نیز در حالی که از حریف پیش بود، کارگران از ادامه بازی انصراف داد تا قهرمانی نماینده قم مسجل شود.

وی عنوان کرد: بادی در نیمه نهایی با نتایج ۶ بر یک و ۶ بر صفر حریف خود را شکست داد و پیش از حضور در نیمه نهایی مقابل ارکین توتونچی و امیر محمد ادب جو از ایران به برتری رسید و سپس از سد تنیسوری از مصر عبور کرد.

رئیس هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: به این ترتیب این رقابت با معرفی نفرات بر‌تر به پایان رسید و تنیسورهای کشورمان موفق شدند با کسب عناوین بر‌تر نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند و صاحب امتیازات جهانی شوند.

خانی افزود: شانزدهمین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس جوانان زیر ۱۸ سال جونیور به میزبانی کشورمان و به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن ارتش اصفهان برگزار شد.

برچسب‌ها