«رادیکال جیوگی» امشب، ۱۳ مهر در شبکه دو سیما ادامه بحث زنانگی و مردانگی را پی می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مستند ترکیبی «جیوگی» دوشنبه‌ها با عنوان «رادیکال جیوگی» به تحلیل، تفسیر و نقد برنامه‌های دو روز گذشته خود پرداخته و با کمک آیتم‌های مختلف و جدید انتخابی سردبیر، این نقد و ارزیابی را تکمیل خواهد کرد.

این برنامه امشب با دعوت از یاسر مدنی دﻛﺘﺮای روانشناسی و اﺳﺘﺎد داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان آزمایش اجتماعی خود درباره تأثیر فرهنگ در ایجاد مقتضیات و خصوصیات جنسیتی را به نمایش می‌گذارد و بازتاب قسمت‌های پخش‌شده‌اش در شبکه‌های اجتماعی را رصد خواهد کرد.

مستند ترکیبی «جیوگی» به تهیه‌کنندگی مهدی بهادران که در گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو تولید می‌شود، هر هفته به تحلیل رویدادهای فرهنگی و اجتماعی که خاصیت استعاری دارند، می‌پردازد و قرار است مخاطبان خود را از اقشار مختلف مردم به گفتگو با یکدیگر ترغیب کند.

میلاد دخانچی مجری این مستند ترکیبی، فعال فرهنگی و دانشجوی دکتری مطالعات فرهنگی دانشگاه کوئینز کاناداست و کارگردانی مستند «نیویورک زیرزمینی» و اجرای برنامه «گره» را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

«جیوگی» شنبه تا دوشنبه هر هفته از ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو می‌رود و بازپخش آن روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ خواهد بود.