تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

در حالی كه پيش از اين اعلام شده بود اجرايی موزيكال از «رواني آمريكايي» قرار است ارايه شود، اكنون اعلام شده اين نمايش خانه‌ای برای اجرا پيدا كرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، بنجامین واکر که در این اجرا در نقش پاتریك بیتمن یك قاتل سریالی ایفای نقش می‌كند، اولین بار در تاریخ ۲۴ مارس در تئاتر «شوئنفیلد» روی صحنه می‌رود.

نسخه موزیكال رمان «روانی آمریكایی» نوشته برت ایستون الیس كه پیشتر در قالب فیلم سینمایی دیده شده بود، اكنون با بازی بازیگر فیلم‌هایی چون «پرچم پدران ما» و «آبراهام لینکلن» روی صحنه می‌رود.

در حالی كه قبلا گفته شده بود این نمایش در ماه فوریه اجرا می‌شود، اكنون تعیین شده كه تئاتر جرالد شوئنفیلد از ۲۴ مارس میزبان این اثر خواهد بود.

بنجامین واکر قرار است نقش اصلی این نمایش یعنی پاتریک بیتمن را اجرا كند. او یك سرمایه گذار بانك در منهتن است كه اواخر دهه ۱۹۸۰ زندگی غیرطبیعی‌ای را با استفاده از كوكایین می‌گذراند. این نقش را پیش از این كریستین بیل در نسخه سینمایی آن در سال ۲۰۰۰ اجرا كرده است.

نمایشنامه نویس، فیلمنامه نویس و نویسنده كمیك بوك های مارول یعنی روبرتو آگیره- ساکاسا كه پیش از این برای شبكه اچ‌بی‌او «تماشا و عشق بزرگ» را نوشته و «اسپایدر من » را برای برادوی اقتباس كرده، نویسنده نمایشنامه این اثر است. دانکن شِیک برنده جایزه تونی نیز شعر و موسیقی و شماری از آهنگ‌های اصلی را تنظیم کرده است.

روپرت گولد کارگردان این نمایش، نخستین بار آن را در سال ۲۰۱۳ در تئاتر آلمیدای لندن روی صحنه برد و با بازی مت اسمیت در نقش بیتمن آن را اجرا كرد.

این نمایش پس از اجرای نمایش «عروسك چینی» دیوید ممت با بازی آل پاچینو در این سالن، روی صحنه می‌رود.

واکر پس از این در فیلمی درباره قرن نوزدهم با عنوان «در قلب دریا» به كارگردانی ران هاوارد بازی خواهد كرد. او پیش از این در برادوی با «گربه‌ای روی شیروانی داغ» و «خون‌خواهی لعنتی» دیده شده است.