مجموعه تلویزیونی «کارآگاهان کهنه‌کار» و برنامه «نقد کتاب» از برنامه های امشب ۱۴ مهرماه شبکه چهار سیما هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه تلویزیونی «کارآگاهان کهنه‌کار» و برنامه «نقد کتاب» امشب روی آنتن شبکه چهار سیما می روند.

«کارآگاهان کهنه‌کار» یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی است که این شب ها ساعت ۱۸:۲۰ روی آنتن شبکه چهار سیما می رود. این مجموعه نمایشی به جز نمایش موفقیت‌آمیز در انگلستان، تماشاگران بی شماری در سرتاسر جهان نیز دارد.

این کمدی درام ِجنایتکارانه پلیسی، کار و فعالیت روزمره واحد جنایت‌های مجهول پلیس متروپولیتن و واحد پرونده‌های باز را دنبال می‌کند. مدیر این گروه ساندرا پولمن است و اعضای آن را تعدادی از پلیس‌ها و کارآگاهان کارکشته و بازنشسته اداره پلیس تشکیل می‌دهند. این افراد که تخصص‌های ویژه‌ای دارند در این واحد دوباره به کار و خدمت گرفته شده‌اند تا به کمک توانایی‌های منحصر به فردی که دارند به اداره پلیس کمک کنند تا پرده از راز جنایت‌های مشکوک و حل‌نشده‌ای بردارند که کسی به‌صورت طبیعی قادر به حل آنها نیست.

​نقد کتاب «ما و فارابی» در شبکه چهار

برنامه «نقد کتاب» عنوان تخصصی ترین برنامه نقد و بررسی کتاب در صدا و سیما است که شب گذشته در قسمت اول خود به سراغ کتاب «ما و فارابی» رفت. این برنامه امشب ساعت ۲۳ بحث خود را درباره این کتاب ادامه خواهد داد.

برنامه زنده «نقد کتاب» را گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار به تهیه کنندگی مجتبی شفیعی و اجرای موحد ابطحی عضو هیات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دوشنبه ها روی آنتن می‌برد.

برنامه پیش رو همچون شب گذشته میزبان قانعی راد منتقد و رییس انجمن جامعه شناسی ایران و جواد میری جامعه شناس و مولف کتاب «ما و فارابی» و عضو هیات علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و علوم انسانی است.

این برنامه می کوشد هر هفته با معرفی و نقد و بررسی تخصصی ترین کتاب های تازه منتشر شده و تاثیرگذار، بر رونق بازار کتابخوانی و نقد کتاب بیافزاید.