تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

برنامه روزانه ترکیبی نمایشی «خانه شما» با محوریت اجتماعی و خانوادگی با مهمان ویژه امشب ۱۸ مهر سید علی مجابی، جلوی دوربین می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه زنده اجتماعی «خانه شما» که همچون روزهای گذشته ساعت ۱۹ از شبکه شما پخش می شود امشب ۱۸ مهرماه میزبان سید علی مجابی خواهد بود.

برنامه زنده اجتماعی «خانه شما» برای نشان دادن جامعه ای که خود برگرفته از آن است با دعوت از چهره های نام آشنا و حتی کمتر دیده شده بر آن است تا به رسالت رسانه ای خود عمل کند و با معرفی آنان همت و آوازه ایرانی را پرآوازه تر کند. شناسایی ظرفیت های استان ها در خلق آثار هنری از چشم تهیه کننده این برنامه دور نمانده و اتفاقاً آن را نمود رسانه فراگیر و تاثیرگذار می داند.

مهمان امشب «خانه شما» چهره ای هنری و شناخته شده دارد و برای هنر ارزش و احترام قائل است. سیدعلی مجابی مدير طرح كتابت كوچك‌ترين قرآن جواهرنشان جهان بوده و با نوشتن آیات شریف قرآن کریم بر روی ریزترین ذرات دنیا از قبیل تار مو، دانه شکر، کنجد و دانه برنج بدون استفاده از لنز یا میکروسکوپ و تنها توسط چشمان غیر مسلح در صدد فراگیر کردن فرهنگ قرآنی، قرآن آموزی و معرفی زوایای پنهان فرهنگ ایرانی - اسلامی در جهان است.

برنامه زنده «خانه شما» هر روز ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت شش و نیم صبح از شبکه شما پخش می شود.