ساری- معاون اجرایی نهاد رئیس‌جمهوری گفت: در سفرهای استانی رئیس‌جمهور دو میلیون و ۱۰۰ فقره تقاضا درحوزه‌های مختلف به ثبت رسیده و حدود ۶۰ درصد به مرحله اجرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری ظهر یکشنبه در افتتاح مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در آسایشگاه جانبازان ایثار در شهرک فرهنگیان ساری با اشاره به اینکه از ابتدای راه کاروان دولت تدبیر وامید راه ارتباط جدیدی برای بیان نظرات و مشکلات مردم به رئیس‌جمهور راه‌اندازی شده است، افزود: مردم از طریق سامانه ۱۱۱ می‌توانند نظرات خود را مطرح و موارد مطرح شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه ۲۵۰ اپراتور در سه نوبت‌کاری در این سامانه فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: این سامانه ۲۴ ساعت قبل و بعد سفر فعال بوده و پس‌ازآن به‌صورت منطقه‌ای بکار خود در استان ادامه می‌دهد.

وی بابیان اینکه تمهیدات خوبی برای سفر رئیس‌جمهور به استان مازندران اندیشیده شده است، گفت: مسلما این سفر ثمرات خوبی برای استان دارد و مردم ولایتمدار مازندران شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کردند.

معاون اجرایی نهاد رئیس‌جمهور از ثبت هزار و ۵۰۰ درخواست مردمی در آستانه سفر رئیس‌جمهور در مازندران خبر داد و تصریح کرد: درخواست‌های مردمی بیشتر در حوزه‌های کمک‌های مالی، مسائل اشتغال، وام خوداشتغالی، شکایت از امور کارکنانی، نهادها، دستگاه‌های اجرایی و درخواست‌های درمانی و بهداشتی بوده است.

شریعتمداری بابیان اینکه سه درصد تقاضای مردم استان مازندران در خصوص زمین و موارد مربوط به آن است، افزود: اکثر تقاضاهای مردم موردبررسی و اجابت قرارمی گیرد.

همچنین استاندار مازندران بابیان اینکه باید قابلیت‌ها و امکانات استان را در این سفر به رئیس‌جمهور اعلام کنیم، افزود: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید توجه مضاعفی در حوزه‌های مختلف به استان مازندران شده است.

ربیع فلاح جلودار با اشاره به اینکه زیرساخت‌های مناسب در همه زمینه‌ها در استان مهیاست، اظهار داشت: در مرکز ارتباطات مردمی سامد بیش از ۱۲۰۰ نفر در ۴ نوبت‌کاری مطالبات مردم را ثبت می‌کنند.