منابع رسانه‌ای از شهادت یکی دیگر از شهروندان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه یکی از شهروندان فلسطینی را در منطقه «باب العمود» واقع در قدس اشغالی از فاصله نزدیک هدف شلیک گلوله قرار دادند.

بر اساس این گزارش، به دنبال این اقدام صهیونیستها، شهروند فلسطینی به شدت زخمی شد و پس از مدتی به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست در توجیه اقدام جنایتکارانه خود علیه این شهروند فلسطینی مدعی شده اند که وی قصد داشته مأموران این رژیم را با سلاح سرد هدف قرار دهد.

از سوی دیگر، یک شهرک نشین صهیونیست به اشتباه یکی دیگر از شهرک نشینان را در «حیفا» با سلاح سرد مجروح ساخت. شهرک نشین مهاجم با این تصور که فرد مورد هجوم واقع شده، فلسطینی است دست به چنین اقدامی زد.

گفتنی است، روز گذشته وزارت بهداشت فلسطین در گزارشی اعلام کرده بود که شمار قربانیان درگیری های اخیر در کرانه باختری و نوارغزه به ۲۷ شهید و یکهزار و ۴۰۰ زخمی افزایش یافته است. در ادامه گزارش گفته شده بود که یکهزار و ۴۰۰ نفر با استفاده از گلوله گرم و پلاستیکی مجروح شده اند. با احتساب کسانی که با گاز اشک آور زخمی شده اند تعداد مجروحان از ۴ هزار نفر فراتر رفته است.