مدیر روابط عمومی معاونت صدا درباره وضعیت جسمانی مسعود اسکویی گوینده ورزشی رادیو بیان کرد که وی امروز از بیمارستان مرخص شده است و هفته بعد باید برای عمل جراحی در بیمارستان بستری شود.

علی اکبر خدابخش مدیر روابط عمومی معاونت صدا درباره وضعیت مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو ورزش که روز ۲۷ مهرماه به دلیل عارضه گوارشی در بیمارستان بستری شد، بیان کرد: اسکویی امروز سه شنبه ۲۸ مهرماه حالش بهتر شد ولی پزشکان با بررسی وضعیت وی تشخیص دادند که باید یک عمل جراحی روی او صورت بگیرد.

وی ادامه داد: اسکویی توانست امروز از بیمارستان لاله مرخص شود و قرار است بعد از ایام تاسوعا و عاشورا برای عمل جراحی در بیمارستان بستری شود.

خدابخش در پایان گفت: روند درمانی این گوینده پیشکسوت رادیو همچنان در حال انجام و قرار است دوباره بعد از ایام تاسوعا و عاشورا برای عمل جراحی بازگردد.

مسعود اسكویی گوینده پیشكسوت رادیو متولد چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۳۱۸ در تهران است كه از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون درآمد و به عنوان گوینده‌ خبرهای سیاسی در تلویزیون حضور داشت. وی پس از آن به بخش ورزشی خبر آمد و گوینده‌ ثابت خبر ورزشی تلویزیون در ساعات ۱۹ و ۲۱ شد. سپس وارد عرصه گزارش های ورزشی شد. این پیشکسوت از چند سال پیش در رادیو ورزش فعالیت مستمر دارد.

روز گذشته نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی به همراه قائم مقام این معاونت و جمعی از مدیران رادیو در جریان روند درمان این هنرمند پیشكسوت رادیو قرار گرفتند.