شاهرود - مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق از اتصال تاسيسات سوخت رسانی نیروگاه سیکل ترکیبی قدس (شهید باکری) سمنان به شبکه صوت و دیتای این شرکت خبر داد.

قاسم عرب‌یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تاسيسات سوخت رساني نیروگاه سیکل ترکیبی قدس (شهید باکری) سمنان با همت متخصصان این منطقه، به شبکه صوت و دیتای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق متصل شد.

وی گفت: این پروژه پیش از این در نیروگاه شهید بسطامی شاهرود با موفقیت اجرا شده بود.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق با اشاره به اینکه در آینده نزدیک همین پروژه را در نیروگاه شهرستان نیشابور نیز اجرا می‌کنیم، تصریح کرد: این طرح پس از بررسی و اخذ مجوز از مدیریت مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، در منطقه شمالشرق اجرا شده است.

عرب‌یارمحمدی اضافه کرد: یکی از بارزترین شاخصه‌های اجرای این طرح، صرفه جویی در هزینه اجرای اینگونه پروژه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: حضور همکاران ما در همه مراحل مطالعه، طراحی، امکان سنجی، نصب دکل بدون دخالت پیمانکار، یکی دیگر از شاخصه‌های مهم اجرای این پروژه است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق تاکید کرد: با تحقق این مهم، بزودی تمام تاسيسات سوخت رساني نیروگاه‌های منطقه شمالشرق به شبکه صوت و دیتای این منطقه متصل شده و امکان ارتباط دیتا، برید، سی ام ام اس و ... برای آنها مهیا خواهد شد.

عرب‌یارمحمدی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزار ۲۱ دوره آموزشی مختلف در شش ماهه اول امسال برای کارکنان این منطقه گفت: اين دوره‌ها با ۱۹ استاد و انجام ۸هزار و ۲۸۰ نفر ساعت آموزش برای آموزش همکاران برگزار شده است.

وي تاكيد كرد: آموزش به کارکنان هر مجموعه‌ای كمك می‌كند تا به رشد و توانایی كافی در شغل خود دست یابند و با كارایی بیشتری كار كنند.

به گفته مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق، برگزاری دوره‌های آموزشی «CCNA SECURITY» توسط دکتر معتمدی‌فر، «رله‌های حفاظتی (زیمنس) ویژه کارکنان واحد برق» توسط مهندس محمدی افشار استاد دانشگاه علم و صنعت تهران، «مدیریت واکنش در شرایط اضطراری» توسط مهندس نصراصفهانی، «ایمنی و آتش نشانی عمومی» توسط سید محسن میرشجاع و ... مهمترین دوره‌های برگزار شده در نیمه اول امسال است.