بجنورد- با پایان یافتن بیست وهفتمین دوره مسابقات استانی مهر و اتمام مسابقات آقایان، تیم های منتخب بیست هفتمین دوره مسابقات استانی رفاقت مهر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته مسابقات تیم های برادران شرکت کننده در بیست و هفتمین دوره مسابقات استانی مهر که به سه شنبه هفته جاری موکول شده بود، پایان یافت و طی مراسمی تیم های منتخب این دوره از مسابقات معرفی و تقدیر شدند.

بر این اساس در رشته امداد و کمک های اولیه شهرستان های مانه و سملقان، شیروان و فاروج مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

همچنین دررشته اسکان اضطراری تیم های شرکت کننده از شهرستان های شیروان، مانه و سملقان و اسفراین اول تا سوم شدند.

در رشته حمل تخصصی تیم های شرکت کننده از شهرستان های فاروج، بجنورد و شیروان به ترتیب اول تا سوم و در رشته زبان انگلیسی شهرستان شیروان برتر این دوره از مسابقات شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در این مراسم، ضمن تقدیر از تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات، تعامل بین جوانان با محوریت اندیشه بشر دوستی، افزایش ارزش های معنوی و ارتقای آمادگی های مقابله با حوادث را از اهداف ارزشمند برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

حسن شکوری نسب افزود: آمادگی امدادگران برای ورود به حوادث غیر مترقبه و کمک به هم نوعان را نوعی احساس مسئولیت و اطمینان دهی به آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: وقوع حوادث هیچ گاه خبر نمی کند، اما آمادگی آحاد جامعه می تواند به کاهش  خسارت های احتمالی در حوادث کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش مسابقات بانوان بیست وهفتمین دوره مسابقات استانی مهر در جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، روز ۲۹ مهرماه پایان یافت و برترین های این دروه از مسابقات در بخش بانوان نیز معرفی و تقدیر شدند.

در این دوره از مسابقات که در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد، ۱۶ تیم در رشته‌های امداد و کمک‌های اولیه، حمل تخصصی مصدوم، چادرزنی و زبان انگلیسی با یکدیگر به رقابت پرداختند.