کرمانشاه- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی بارش شدید باران در استان ۳۵۰ نیروی نجاتگر این جمعیت به منظور خدمت رسانی در حالت آماده باش هستند.

کاووس محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بارش شدید باران در سطح استان کرمانشاه طی ۴۸ ساعت گذشته، اظهار داشت: با توجه به احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف نیروهای هلال احمر آماده ارائه خدمت و امداد رسانی به دنبال وقوع حوادث احتمالی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: هم اکنون ۳۵۰ نیروی نجاتگر جمعیت در قالب ۷۰ تیم آماده امداد رسانی در همه شهرستان های استان هستند.

محمودی خاطر نشان کرد: در تمامی ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه تیم هایی برای ارائه خدمت و امداد رسانی حضور داشته و در حالت آماده باش هستند.

وی با اشاره به حضور نجاتگران در پایگاه های امداد و نجات جاده ای، یادآور شد: هم اکنون ۵۰ نجاتگر در قالب ۱۰ تیم عملیاتی نیز در مرکز استان آماده باش و آماده امداد رسانی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: تیم های عملیاتی جمعیت به تجهیزاتی نظیر آمبولانس، خودرو کمک دار، امکانات عملیات در سیلاب و ... مجهز هستند.