پرونده دور مقدماتی رقابتهای لیگ برتر نوجوانان با مشخص شدن چهره چهار تیم به مرحله نیمه نهایی بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، هفته سوم و پایانی از دور مقدمانی رقابتهای لیگ برتر نوجوانان باشگاههای کشور روز جمعه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار و در نهایت چهره چهار تیم راه يافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.

بر همین اساس از گروه نخست نیروی مقاومت با ۳۶ امتیاز به عنوان تیم نخست و بسیج بازار بزرگ بین الملل مشهد با ۲۸ امتیاز راهی مرحله نیمه نهایی شدند. از گروه دوم نیز شهرداری گرمدره با ۳۶ امتیاز و شهید زین الدین قم با ۲۷ امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم صعود کردند. در این گروه هیات جودو اصفهان با ۲۷ امتیاز و تفاضل برد و باخت انفرادی ۳۵ از صعود بازماند.

بنابراین در مرحله نیمه نهایی جمعه ۱۹ آذرماه نیروی مقاومت به مصاف شهید زین الدین قم می رود و بسیح بازار بزرگ بین الملل مشهد با شهید زین الدین قم دیدار می کنند. تیم های پیروز راهی بازی نهایی شده و تیم های بازنده دیدار رده بندی را برگزار می کنند. 

در مرحله مقدماتی  های خوزستان ، بسیج گیلان ، بسیج بازار بین الملل مشهد ، نیروی مقاومت ، شهید پیراینده ، شهدای داورزن و چالوس در گروه یک ، ایلام ، چناران ، همدان ، اصفهان ، هرمزگان ، شهید زین الدین و شهدای گرمدره در گروه دوم به رقابت پرداختند.