سرمربی تیم ملی جودو گفت: جودوکار سبک وزن تیم ملی کشورمان نسبت به ماه‌های گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته و من از مبارزات او راضی هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید زارعیان ضمن بیان مطلب فوق افزود: بریمانلو واقعا روز جمعه گل کاشت و نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا و رقابتهایی که تا الان شرکت کرده بود پیشرفت بسیاری خوبی را نمایش داد و عملکرد رضایت بخشی را داشت. 

وی به مبارزات بریمانلو هم اشاره کرد و گفت: حریف مکزیکی خیلی جودوکار قدری بود که بریمانلو خیلی خوب توانست مقابل او ظاهر شده و با امتیاز یوکو پیروز از میدان خارج شود. در مقابل حریف عنوان دار آلمانی هم با امتیازات «وازاری و یوکو» جلو بود که به دلیل کم تجربگی خود در ۵ ثانیه پایانی نتیجه مبارزه مساوی شد و به دلیل یک اخطاری که از حریف بیشتر داشت بازنده شد. 

سرمربی تیم ملی در خصوص اشتباه داوری هم گفت: روی تکنیکی که حریف آلمانی اجرا کرد داور امتیاز «وازاری» داد که من معتقدم حداکثر باید «یوکو» می گرفت. من فیلم این مبارزه را هم برای اظهار نظر کارشناسان ارسال خواهم کرد ولی چیزی که خیلی مهم است تلاش خوب بریمانلو و جرکت رو به رشد اوست.

زارعیان در پایان گفت: این رقابتها گراند اسلم است و با حضور جمعی از بهترین های دنیا در بالاترین سطح فنی برگزار می شود و امیداورم چهار جودوکار دیگر کشورمان هم مبارزات خوبی به نمایش بگذارند. 

در ادامه این مسابقات امروز شنبه سه جودوکار کشورمان به روی تاتامی به دیدار رقبای خود می روند.