رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر اساس ارزش‌های ناب محمدی(ص) شکل گرفته است، گفت: بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی هیچ‌گونه رفاقتی وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا جلالی در صبحگاه مشترک پدافند غیرعامل که در دبیرستان البرز با حضور دانش‌آموزان بسیجی برگزار شد، گفت: آمریکا مظهر فساد، استکبار و دشمنی است و باید همواره در ذهن این موضوع را داشته باشیم.

وی افزود: آمریکا، داعش را با سلاح و تجهیزات پشتیبانی می‌کند و از طرفی دیگر شعار مبارزه با تروریست را می‌دهد. باید بدانیم آمریکا مظهر کُفر و فساد است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل بیان کرد: منشاء گروه تکفیری و داعش، آمریکا است و هر چه تروریست می‌بینیم از این کشور نشأت گرفته است.

جلالی تصریح کرد: اگر برجام به توافق می‌رسد و دولت روبروی ۶ قدرت جهانی می‌نشیند و آنها می‌پذیرند که با ایران بحث کنند، این نشانه قدرت و ابهت ملی ما است که نتیجه آن اقتدار ملی است.

جلالی گفت: استکبار به دنبال اعمال حاکمیت و تفکر ضدخدایی است. آمریکا دوست دارد بر همه جهان حکومت کند، اما کشوری همانند ایران که اهداف ناب اسلامی دارد، با اهداف آمریکا تضاد دارد.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع پدافند غیرعامل، تهدیدشناسی، شناسایی اثر تهدید بر کشور و خنثی کردن تهدید اهمیت دارد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد: اعتقاد به ارزش‌های ناب محمدی(ص) ، از محورها  و اصول انقلاب اسلامی است و اسلام ناب با اسلام آمریکایی هیچ‌گونه رفاقت و همنشینی نخواهد داشت.

در پایان این مراسم از نرم‌افزار جامع شهید فهمیده رونمایی شد که شامل محتوای زندگی شهید فهمیده، نحوه شهادت، شهید در کلام بزرگان و مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) است.