کرمانشاه- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با ارزیابی‌های نسبی صورت‌گرفته از سوی دستگاه های ذیربط میزان خسارات وارد شده ناشی از سیل و آبگرفتگی در استان بالغ بر ۲۰۰میلیارد تومان بوده است.

حسین باباجانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص میزان خسارات وارد شده ناشی از سیل و آبگرفتگی های اخیر در استان کرمانشاه اظهار داشت: هنوز ارزیابی دقیقی در خصوص برآورد میزان خسارت ها صورت نگرفته است.

وی افزود: اما بر اساس ارزیابی نسبی که از طرف سازمان های ذیربط صورت گرفته میزان خسارات وارد شده بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.

باباجانی همچنین در رابطه با اینکه بیشترین خسارت به کدام منطقه وارد شده است، تصریح کرد: نگاه ما سیستمی بوده و شهرستانی نیست و دستگاه های مربوطه خسارت های وارده را اعلام می کنند و بر این اساس مشخص می شود در حوزه شبکه راه روستایی، تاسیسات، شهری، شبکه انتقال برق و ... خسارات به چه میزان بوده است.

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: بیشترین خسارات وارد شده در حوزه راه و بخش تاسیسات شهری بوده است.

وی در پایان با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص ورود سامانه بارشی جدید به استان در روزهای پایانی هفته، گفت: این شرایط مورد بررسی قرار می گیرد و اگر مشخص شود این سامانه بارش هایی قابل توجه را به همراه دارد نسبت به تشکیل شورای هماهنگی و انجام برنامه ریزی های لازم اقدام خواهد شد.