کرمانشاه - مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در اثر سیل ناشی از بارش‌های اخیر باران در استان کرمانشاه ۲۰ میلیارد تومان خسارت به حوزه راه استان وارد شده است.

عبدالله بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص خسارات وارده به حوزه راه استان طی بارش های اخیر گفت: در اثر سیلاب های به وجود آمده ناشی از این بارش ها و برآورد میزان خسارات تاکنون ۲۰ میلیارد تومان خسارت به حوزه راه استان وارد شده است.

وی افزود: در اثر بارش های مذکور ۳۵۰ کیلومتر از راه های استان کرمانشاه دچار آب شُستگی شده و دو دهنه پل در شهرستان های کرمانشاه و قصرشیرین نیز تخریب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه همچنین از تخریب ۱۰ قرنیز پل نیز در طی بارش های مذکور خبرداد و گفت: طی این بارش ها ۳ دستگاه از ماشین آلات راهداری هم خراب شده است.

وی از فعالیت ۲۲۵ نفر در عملیات های راهداری صورت گرفته خبرداد و گفت: ۱۰۷ دستگاه از ماشین آلات راهداری نیز در عملیات های ذکر شده به کار گرفته شده اند.

بهادری با یادآوری برآورد میزان خسارات به حوزه راه استان تاکنون گفت: در مجموع تاکنون ۲۰ میلیارد تومان خسارت در این حوزه برآورد شده است که در این بین بیشترین خسارت مربوط به شهرستان پاوه با ۸ میلیارد تومان و کمترین خسارت مربوط به شهرستان های روانسر و اسلام آباد غرب با ۱۰۰ میلیون تومان است.

وی از آمادگی ۴۰۰ نیروی راهداری این اداره کل در قالب ۵۶ اکیپ طی ۳ روز بارش ها خبرداد و گفت: ۴۳۲ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک ما نیز در حال آماده باش برای به کارگیری در عملیات های راهداری بودند.