آخرین نماینده کشورمان در رقابتهای گراند اسلم ابوظبی با شكست برابر قهرمان سال ٢٠١٤ جهان به ديدار رده بندي راه يافت.

به گزارش خبرنگار مهر ، د ادامه رقابتهای روز سوم و پایانی مسابقات گراند اسلم ابوطبی جودوکار وزن ۱۰۰- کیلوگرم کشورمان كه با سه پيروزي متوالي به نيمه نهايي رسيده بود در اين مرحله مقابل "لوكاس كارپلاك" قهرمان سال ٢٠١٤ جهان و نفر دوم رنكينگ با دو امتياز يوكو بازنده شد . وي براي كسب مدال برنز بايد با "كارل ريچهارد" نفر چهارم رنكينگ جهاني از آلمان پيكار كند.

محجوب دور نخست استراحت داشت و سپس مقابل  «مارتین پک» سوئدی با رنکنیگ ششم دنیا صاحب پیروزی شد و به دور سوم راه يافت.  وی در دومین مبارزه خود برابر «ایوان رمارنکو» جودوکار مقدونیه ای تیم ملی امارات هم با ضربه فنی پیروز و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. محجوب در سومين  مبارزه خود به مصاف «الخان ممدوف»  قهرمان سال ۲۰۱۳ جهان از آذربایجان رفت و در فاصله ۶۶ ثانیه به پایان بازی حریف خود را ضربه فنی کرد و به نیمه نهایی صعود ک

نماینده کشورمان در وزن ۱۰۰- کیلوگرم برای صعود به دیدار پایانی باید با «لوکاس کارپلاک» نفر دوم رنکنیگ جهانی و قهرمان سال ۲۰۱۴ جهان از جمهوری چک مباره کند. 

این دوره از رقابتها با حضور جودوکاران ۸۸ کشور روز جمعه در ابوظبی آغاز شد که در و روز نخست آقایی  ، بریمانلو ، بنا و ملایی موفق به کسب مدال نشدند.