سمنان – استاندار سمنان در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز یوم الله ۱۳آبانماه، گفت: روز مبارزه با استکبار روزی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد زند وکیلی در این پیام ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری تاسوعا وعاشورای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرارسیدن سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، می نویسد: سیزده آبان از جمله روزهای درخشانی است که در تاریخ انقلاب اسلامی همواره مانند خورشید تابان می درخشد و مایه سرسبزی و افتخار ملت سرافرازمان است.

در ادامه این پیام آمده است: یوم الله ۱۳ آبان فرصت دیگری برای نمایش همبستگی و اتحاد ملت قهرمان فراهم کرد تا با حضور پرشور و باشکوه، همدلی و همزبانی ملت بزرگ ایران اسلامی را به تمام جهانیان نشان دهند.

سیزده آبان روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان نشان دادند که با تأسی از نهضت جاودان کربلای حسینی و رهبری امام شهیدان در برابر هر طاغوتی می توان ایستاد و
با پایمردی و وحدت و انسجام، دسیسه های استکبار را به خاک مذلّت کشاند و این روز را برای آیندگان بعنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تثبیت کرد.

در این روز سه واقع مهم تاریخی چون تبعید بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان رخ داد که بی شک هر کدام از آنها نقش بسزایی در شکل گیری، تداوم و حرکت توفنده انقلاب اسلامی داشته و ملت بزرگ آن را فراموش نخواهد کرد.

یاد و خاطره تمامی شهیدان عزیز خصوصاً دانشجویان و دانش آموزان شهید را گرامی داشته و برای رهبر معظم انقلاب، دانشجویان و دانش آموزان عزیز عزت، سربلندی و توفیق از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.