شیراز - نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: بدهی های سفر هیئت دولت به گروه های مختلف از جمله رانندگان و دیگر مجموعه های خدمات رسان پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذوالانوار ظهر شنبه در دیدار مجمع نمایندگان فارس با نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: حاکمیت امور سیاسی بر تمامی مباحث جای نگرانی دارد که متاسفانه در این استان تمامی کارها سیاسی شده است.

وی تصریح کرد: تغییر حدود ۲۵ فرماندار و بخشدار در مدت اندک به معنی وجود یک نگاه سیاسی و فرارسیدن انتخابات است وگرنه دلیلی ندارد این تغییرات در یک دولت و در زمان اندک ایجاد شود.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز وضعیت اقتصادی استان مناسب نیست و متاسفانه همچنان هم کسی توجه ندارد، وضعیت اشتغال بدتر از گذشته شده و حتی تخصیص اعتبار به دریاچه های خشک شده فارس نیز به فراموشی سپرده شده است.

ذوالانوار ادامه داد: دولت ۱۱۰۰ میلیارد تومان به دریاچه ارومیه اختصاص داده اما برای دریاچه های خشک شده استان فارس هیچ رقمی تخصیص نیافته است.

وی تصریح کرد: پرداخت هزینه های سفر هیئت دولت به استان فارس انجام نشده و امروز گروه های مختلفی از جمله رانندگان و مجموعه های خدمات رسان در طول سفر از دولت طلبکار هستند که هر روز به نمایندگان مراجعه می کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این استان توانایی ساخت بالگرد وجود دارد اما دولت توجهی به این ظرفیت ندارد و از طرفی قرار بود که ۱۴ دکل در این استان ساخته شود که تا این لحظه اجازه ساخت حتی یک دکل به صنایع فجر داده نشده اما در مقابل دکل هایی را از چین اجازه می کنند.

ذوالانوار تاکید کرد: در بحث اتصال فارس به دریا چه مشکلی وجود دارد که دولت و مسئولان دولتی فارس این مهم را برای مردم پیگیری نمی کنند.