نادر مشایخی آهنگساز و مجید اخشابی خواننده موسیقی پاپ ظهر روز یکشنبه ۱۷ آبان ماه با حضور در سالن اصلی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه مهر دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر مشایخی رهبر ارکستر فیلهارمونیک شهر تهران در این دیدار ضمن تشریح برنامه های این مجموعه موسیقایی بعد از ایام محرم و صفر گفت: با ماه محرم و صفر برنامه های تمرینی ارکستر فیلهارمونیک برای برگزاری تازه ترین کنسرت آغاز می شود. مکان اجرای برنامه نیز مشخص شده اما به جهت اینکه می خواهیم تمامی موارد نهایی شود پس از این قطعیت، درباره آن اطلاع رسانی لازم خواهد شد.

وی درباره دیگر فعالیت های موسیقایی خود بیان کرد: طی ماه های اخیر عمده توجه خودم را روی نوحه و مرثیه های دوره قاجار گذاشته‌ام که به اعتقاد من دارای ظرفیت های بسیار زیادی به جهت موسیقایی هستند و ما آهنگسازان می توانیم بر اساس این گنجینه های غنی فعالیت های خوبی در عرصه موسیقی داشته باشیم. آنچه مورد توجه من در فضاست تولید آثار موسیقایی جدید بر مبنای این نوحه هاست که امیدوارم هرچه زودتر انجام گیرد.

مجید اخشابی خواننده موسیقی پاپ کشورمان نیز با حضور در غرفه خبرگزاری مهر ضمن تقدیر از عملکرد منصفانه این رسانه در جریان بازتاب رویدادهای موسیقایی گفت: به زودی آثار متفاوت و جدیدی از بنده در رسانه ها منتشر می شود که حتم دارم نسبت به کارهای گذشته ام دارای تفاوت های زیادی است.

وی ادامه داد: به زودی نظر به تجربه ای که در عرصه مطبوعات پیدا کرده ام حضور پر رنگ تری در این فضا خواهم داشت و قطعا طی روزهای آینده دراین زمینه اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.