اراک- کشف محموله قاچاق یک میلیارد ریالی در اراک، دستگیری سارق منازل ساوه و... از مهمترین عناوین اخبار کوتاه نیروی انتظامی این استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان مرکزی، سید نورالدین حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات فنی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در ابتدای ورودی شهر اراک از سمت لرستان مطلع و برای بررسی دقیق موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از چند ساعت افزایش نظارت بر خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر که از  شهرهای جنوبی كشور عازم تهران بود، شناسایی و بلافاصله متوقف شد.

حسینی بیان کرد: پس از توقف در بازرسی از این خودرو ۲۳ هزار و ۸۰۸ عدد قوطی کمپوت آناناس و ذرت قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به تحویل کالاهای کشف شده به گمرک عنوان داشت: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که در این رابطه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سارق منازل ساوه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری سارق منازل ساوه و كشف ۳۵۳ گرم طلا و جواهرات سرقتی در این شهرستان خبر داد.

علی اصغر طالبی گفت: ماموران نیروی انتظامی این شهرستان در پی تحقیقات فنی و اطلاعاتی گسترده از خرید و فروش مقداری طلا بدون فاكتور مطلع شدند كه پس از بررسی های اولیه مشخص شد فردی با هویت مشخص با ۳۵۳ گرم طلا، بدون فاكتور به یكی از طلا فروشی های شهرستان ساوه مراجعه كرده است.

وی افزود: پس از مراجعه به محل و رویت فرد مشكوك وی بازداشت و به كلانتری منتقل شد كه پس از بررسی و بازجویی از متهم، به انجام سرقت اعتراف كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: طلاهای كشف شده شامل سه النگو، شش رشته گردنبند، پنج جفت گوشواره، چهار حلقه انگشتری، تعدادی سینه ریز و دستبند و زنجیر به ارزش ۳۵۰میلیون ریال بوده است.