اصفهان - رئیس هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به وجود ۱۲۰ زمین مناسب تنیس در اصفهان گفت: در حال حاضر ضرورت توجه به ظرفیت‌های ورزشی استان بیش از گذشته احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا خوروش عصر امروز در مراسم اختتامیه کمپ فدراسیون تنیس آسیا در مجموعه ورزشی انقلاب اصفهان با اشاره به برگزاری این برنامه در شهر اصفهان و فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه اظهار داشت: خوشحال هستیم که ویژه برنامه کمپ تنیس آسیا برای نخستین بار در کشور، با میزبانی شهر اصفهان برگزار شد و باید از این فرصت برای ارتقای جایگاه تنیس استان، استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه توجه به سنین مختلف در ورزش تنیس باید مد نظر قرار گیرد، افزود: باید تلاش کنیم که ظرفیت‌های موجود در اصفهان در حوزه‌های مختلف مد نظر قرار گیرد و با استفاده از این ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری بر سنین پایه، زمینه درخشش نوجوانان ایرانی در تنیس آسیا را فراهم کنیم.

رئیس هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به جزئیات برگزاری این دوره در شهر اصفهان تصریح کرد: فدراسیون تنیس ایران و همچنین هیئت تنیس استان اصفهان، میزبانی و برگزاری این کمپ را بر عهده گرفت و با حمایت فدراسیون تنیس آسیا در زمینه تأمین سرمربی، اقدامات خوبی در این حوزه اجرایی شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این اردو، زمینه آمادگی نوجوانان اصفهانی را فراهم کرد، گفت: در حال حاضر نوجوانان حاضر در این کمپ از آمادگی بسیاری برخوردار هستند و زمینه حضور آنها در رقابت‌های مختلف فراهم است.

خوروش با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار در ورزش تنیس استان اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲۰ زمین تنیس در استان اصفهان وجود دارد که باید برای استفاده بهینه از این زمین‌ها، برنامه‌ریزی‌های جدی صورت گیرد.

وی افزود: همکاری فدراسیون تنیس و همچنین اداره‌کل ورزش و جوانان زمینه افزایش تعداد زمین‌ها، رونق بیشتر آنها و توسعه ورزش تنیس اصفهان را فراهم می‌کند.