مراسم رونمایی از مجموعه شعر «پرده گوش من از پنجره آویزان است» سروده عمید صادقی نسب روز جمعه ۲۲ آبان با حضور چهره های فرهنگی و هنری در موسسه بهاران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشر داستان که چندی است اقدام به انتشار آثار داستانی در حوزه های داستان کوتاه و رمان و شعر کرده است، فعالیت جدی و منسجم خود را با آغاز نشست‌های رونمایی کتاب آغاز خواهد کرد. به این ترتیب اولین آیین رونمایی کتاب های این ناشر با رونمایی از مجموعه شعر «پرده گوش من از پنجره آویزان است» سروده عمید صادقی نسب، برگزار می شود.

عمید صادقی نسب از شاعرانی است که فعالیت شعری خود را از دهه هفتاد آغاز کرده و پیش از این ۵ مجموعه شعر از وی منتشر شده است که عبارتند از: «خودم را از چشم تو می‌بینم»، «کاکتوس روبان زده»، «چنگیز زنده است هنوز»، «پیامبری نشسته بر کنده بلوط» و «قانون آرامش». کتاب های صادقی نسب در سه دوره جایزه شعر کارنامه، در فهرست نامزد های نهایی قرار داشتند. این شاعر همچنین برنده جایزه شعر عصر پنج شنبه در سال ۱۳۸۰ به انتخاب منوچهر آتشی شده است. صادقی نسب در زمینه خوانندگی و آهنگسازی نیز فعالیت دارد و  یک آلبوم موسیقی با عنوان «شنیدن سکوت» از وی منتشر شده است.

در مراسم رونمایی از این مجموعه شعر، محمد رضا هنرمند کارگردان، سیدعلی صالحی شاعر، فرهاد عابدینی شاعر، اسدالله امرایی مترجم، غزل تاجبخش شاعر، فریادشیری شاعر، برزین تهرانی، جهانگیر رها، علی اکبر سلیمانی و...حضور خواهند داشت.

این مراسم روز جمعه ۲۲ آبان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در موسسه بهاران واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر ، بعد از تقاطع زرتشت ، روبروی پمپ بنزین، خیابان نوربخش،‌ شماره ۲۱ برگزار می شود.