شیراز- کتاب «روباه شنی» به قلم محمد کشاورز نویسنده ساکن شیراز چاپ شد و به زودی روی میز کتابفروشی ها قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تازه ترین کتاب محمد کشاورز نویسنده ساکن شیراز با عنوان «روباه شنی» از سوی نشر چشمه به بازار نشر ارائه می شود.

مجموعه داستان «روباه شنی» نوشته محمد کشاورز با طراحی متفاوت جلد به زودی به بازار نشر عرضه می شود.

از وی تاکنون کتاب‌هایی با نام «پای‌کوبی» از سوی نشر قصه و «بلبل حلبی» از سوی نشر چشمه منتشر شده است

.

محمد کشاورز، سردبیر مجله‌ی عصر پنجشنبه (۱۳۸۵ ـ ۱۳۸۶) برنده‌ی جایزه‌ی ادبی گردون برای داستان «شهود» (از مجموعه داستان پایکوبی) (۱۳۷۴) دومین مجموعه‌ی او «بلبل حلبی» در سال ۱۳۸۴ جایزه‌ی ادبی اصفهان، جایزه‌ی فرهنگ پارس و جایزه‌ی منتقدان و نویسندگان مطبوعاتی را در بخش داستان کوتاه از آن خود کرد. مجموعه‌داستان «روباه شنی» آخرین اثر او است. چند تایی در مجلات چاپ شده اند وبقیه اولین باراست که در این کتاب می آیند.

در بخشی از داستان «روباه شنی» آمده: «پوزه‌ی دراز و پره‌های خیس دماغ روباه می‌لرزیدند از بوییدن هوا، گوش‌هایش را به جست‌وجوی صداهای غریب می‌جنباند و داغی نفس‌هایش پوست گردن اویس را می‌گزید. اویس ترس را توی چشم‌های رنگی روباه می‌دید. آرام دست می‌کشید روی کمر حیوان، روی موهای نرم‌ و کوتاه و پرپشت و آتشگونی که در بازتاب نورهای شبانه‌ مغازه‌ها و ماشین‌ها و خیابان، رنگ ‌و وارنگ می‌شدند. هی دست می‌کشید روی تیره‌ کمر لرزان روباه تا بلکه ترس را از تن و جان حیوان دور کند.»