بوشهر - مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: اولین یادواره شهدای ورزشکار بوشهر برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار مهر، احمد بهروزیان‌فرد عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر اظهار داشت: بسیج مایه خیر و برکات بسیار زیادی در جامعه است و در عرصه‌های مختلف این برکات را می‌بینیم.

وی از برگزاری اولین یادواره شهدای ورزشکار بوشهر به مناسبت هفته بسیج خبر داد و اضافه کرد: یادواره شهدای ورزشکار در اغلب شهرها برگزار شده است ولی تاکنون این مهم در بوشهر برگزار نشده است که اولین دوره آن به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: اولین یادواره شهدای ورزشکار  بوشهر روز یکشنبه اول آذرماه ساعت ۹ تا ۱۱ در مصلی جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

 وی افزود: این یادواره با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار می‌شود.

بهروزیان‌فرد از شناسایی آثار شهدای ورزشکار بوشهر خبر داد و بیان کرد: تاکنون آثار مربوط به ۱۹۰ شهید ورزشکار بوشهر شناسایی شده است و  آثار دیگر شهدا نیز در حال جمع‌آوری است.

وی گفت: یادواره شهدای ورزشکار بوشهر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: بزرگترین پروژه ورزشی استان بوشهر یعنی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر نیز به نام شهید مهدوی نامگذاری شده است.