بجنورد - مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خواستار ارتقاء نظام مهندسی و توجه به شخصیت مهندسی، فنی و علمی اعضا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر بدیعی مقدم عصر امروز درمراسم تودیع و معارفه اعضای جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی که با حضور مدیر کل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد، برگزاری انتخابات سالم را یکی از مهمترین برنامه‌ها اجرایی شده در این سازمان عنوان کرد و خواستار ارتقاء شاخص‌های نظام مهندسی در این استان شد.

بدیعی مقدم با اشاره به مسئولیت خطیر اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در جامعه گفت: مهمترین اولویت سازمان، ارتقاء شخصیت مهندسی در جامعه است.

وی تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم با استفاده از ابزارهای علمی روز به منظور توسعه، عمران و آبادانی شهرها باید مورد توجه اعضای این سازمان قرار گیرد.

بدیعی مقدم، نظام مهندسی را ظرفیتی دانست که با فعالیت و نظارت بر فرایند مشخصات فنی ساختمان و دیگر موارد اجرایی پروژه‌ها و ساخت و سازها، می تواند ماهیت خود را به بهترین شکل در جامعه نمایان کند.

وی با اشاره به وظایف این سازمان درارتقای کیفیت ساخت و ساز در استان گفت: امیدواریم که با تلاش اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، زمینه های پویایی وعمران و آبادانی کشور واستان، به گونه ای فراهم شود که خراسان شمالی جزو بهترین استان های پیشتاز کشور باشد.

تاکید بر رعایت ضوابط و مقررات سازمان نظام مهندسی

در ادامه این نشست مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی بر رعایت ضوابط و مقررات سازمان نظام مهندسی در اجرای فعالیت های مرتبط با سازمان تاکید کرد.

يزدان عنبری افزود: ارتقاء جایگاه مهندسی در جامعه منوط به استفاده بهینه از امکانات فنی، ظرفیت و توان مهندسی است.

وی از مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان خواست تا با راهنمایی و مشاوره صحیح و ارائه عملکرد مثبت، جایگاه این سازمان را ارتقاء دهند.