بجنورد- فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: از ظرفیت روحانیون و طلاب استان در اجرای برنامه های بسیج به نحو مناسبی استفاده می شود.

سردار سیدحسن مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تبریک هفته بسیج افزود: فعالیت های بسیج طلاب مکمل اجرای سایر برنامه‌های بسیج از جمله مباحث فرهنگی، اجتماعی و ... است.

وی گفت: سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی به مناسبت هفته بسیج برگزاری نشست تخصصی طلاب و بسیجیان با حضور نخبگان استان را در برنامه های خود پیش بینی کرده است.

سردار مرتضوی اظهار کرد: امروز بسیج به نقطه‌ای رسیده که از لحاظ کمی و کیفی رشد مطلوبی داشته است.

وی با اشاره به فعالیت قشر طلاب در ساختار بسیج تصریح کرد: خوشبختانه روحانیون و طلاب استان در تمامی زمینه ها با بسیج تعامل و ارتباط دارند.

سردار مرتضوی با بیان اینکه از ظرفیت روحانیون استان در برنامه های بسیج به نحو مناسبی استفاده میشود، گفت: مشارکت و ارتباط روحانیون با بسیج، حضور فعال آنان در کاروان‌های راهیان نور و...از جمله موارد حضور روحانیون و طلاب در برنامه های بسیج  است.

به گفته وی روحانیون خراسان شمالی در هنگام اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی حضور پررنگ داشته و نقش خود را در تبلیغ، ترویج و تبیین دستاوردهای انقلاب و رشادت های رزمندگان به خوبی ایفا کرده اند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اظهار کرد: حضور روحانیون در برنامه های تربیتی، معرفتی، مهارتی، بصیرت افزایی و ... بسیجیان به وضوح مشهود است.

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذر ماه  به عنوان هفته گزامیداشت بسیج مستضعفان نامگذاری شده است.