حجت الاسلام و المسلمين داراب، مدیر عقیدتی و نظارت بسیج سازمان تبليغات اسلامی گفت: بسیج خاستگاه اقدامات فرهنگی مبتکرانه و نوآورانه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین علی دارابی مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبليغات اسلامی و مدیر عقیدتی و نظارت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: بدون شک بسیج خاستگاه اقدامات فرهنگی مبتکرانه و نوآورانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حساب می آید و هفته بسیج فرصت مغتنمی برای مرور ایثارگری ها و فداکاری های دلاورمردانی است که در راه اهداف متعالی  نظام بدون هیچ چشم داشتی به انجام وظایف می پردازند.

دارابی تآکید نمود : برگزاری حلقه هاي صالحین که بعنوان یکی از اقدامات موثر فرهنگی به کیفیت بخشیدن به سایر فعالیت ها منجر می شود در سال جاری برکات فرهنگی و توفیقات خوبی را به دست آورده است.

مدیر عقیدتی و نظارت بسیج افزود : بسیجیان سازمان تبلیغات اسلامی با اخلاص و معنویت در راستای خدمتگزاری به اهداف والای انقلاب و آرمان های حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با روحیه جهادی به دنبال سازندگی علمی، اخلاقی، معنوی، فکری و سیاسی می باشند.

دارابی در پايان یادآور شد: از جمله مطالبات جدی مقام معظم رهبری از بسیج رعایت همیشگی سه عنصر «بصیرت، اخلاص و عمل بهنگام» می باشد که همواره مورد نظر بسیجیان این سازمان در عرصه فرهنگی و به صورت توأمان می باشد.