بجنورد - مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: رسانه‌ها باید با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه، به رسالت و وظیفه خطیر خود عمل کنند.

محسن زاهد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک هفته بسیج و با اشاره به جایگاه و نقش رسانه ها در جامعه گفت: رسانه ها در زمینه خطرات نفوذ دشمن به خوبی می‌توانند روشنگری و نقش آفرینی کنند.

وی اشاره به اینکه دشمن با تمام  امکانات پس از موفق نشدن در عرصه های نظامی و اقتصادی در تلاش است تا درعرصه فرهنگی و با استفاده از فضای رسانه ای به نظام اسلامی ضربه بزند، تصریح کرد: امروز آنچه از رسانه های مکتوب، شنیداری، دیداری و فعالان فضای مجاز انتظار می رود این است که مسئولانه با مسائل مختلف جامعه برخورد کنند.

زاهد احمدی با بیان اینکه دشمن درحال حاضر باورها و عقاید مردم و به ویژه جوانان را در جنگ نرم نشانه گرفته است، افزود: دشمن پایه و اساس مشکلات خود را فرهنگ انقلاب اسلامی تشخیص داده و  به همین دلیل در پی ضربه و نفوذ فرهنگی است.

وی خواستار تلاش رسانه ها در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه شد و گفت: تبیین و ترویج تفکر بسیجی و اشاعه فرهنگ هم فکری و هم اندیشی از رسالت های مهم رسانه است.

وی همچنین با اشاره به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و معرفی الگوهای مرتبط در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری گفت: بسیج رسانه تلاش می کند تا با برنامه ریزی های منسجم و مستمر، دعوت از فعالان رسانه ای، برگزاری اردوها و کلاسهای بصیرتی و کارگاههای آموزشی زمینه تحقق این امر را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون در خراسان شمالی از ۲۵۰ فعال مطبوعاتی و رسانه ای که به نوعی با فعالیت های رسانه ای مرتبط هستند، ۱۲۶ نفر در بسیج رسانه استان عضویت دارند.