بجنورد – از سوی بسیج هنرمندان خراسان شمالی، مجموعه عکس های هنرمندان این استان در سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته گرامیداشت هفته بسیج، سومین دو سالانه سراسری عکس بسیج خراسان شمالی، در قطع موزائیکی و در ۳۰ صفحه، شامل 59 عکس و در تیراژ یک هزار نسخه منتشر شد.

علی حسن نیا دبیر سومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در مقدمه این کتاب، تعداد عکاسان شرکت کننده در این جشنواره را ۵۴ نفرو تعداد آثار ارسالی را ۵۳۴ اثر اعلام کرده و گفته است که ۲۳۴ اثر در بخش زندگی ایرانی و اسلامی و ۲۰۵ اثر در بخش فعالیت بسیج و بسیجیان به دبیرخانه این جشنواره رسیده که پس از داوری ۳۴ اثر به بخش نمایشگاه راه یافته و ازهشت اثر به عنوان آثار برگزیده تقدیر شده است.

داوری این جشنواره را آقایان مهدی معصومی گرجی، جاوید تفضلی و امید شکری از عکاسان حرفه ای کشور و استان برعهده داشته اند.

در این کتاب سه اثر برگزیده در بخش فعالیت های فردی  و اجتماعی بسیج و بسیجیان متعلق به خانم مریم داورنیا، وحید خادمی، حسن معمری و یک اثر قابل تقدیر متعلق به امید حسن نیا به چاپ رسیده است.

در بخش زندگی ایرانی اسلامی سه اثر برگزیده شامل دو اثر متعلق به آقای وحید خادمی، یک اثر متعلق به خانم مریم داورنیا و یک اثر قابل تقدیر مربوط به محمد صفر پور چاپ و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج خراسان شمالی ۱۹ مهرماه امسال در بجنورد برگزار شد.