قرچک - در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، تیم های شهید منصوری قرچک و مقاومت البرز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز یکشنبه در شهرهای مختلف پیگیری می شود و در یکی از دیدارهای این هفته، تیم های میانه جدولی منصوری قرچک و مقاومت البرز به مصاف یکدیگر می روند.

تیم های شهید منصوری قرچک و مقاومت البرز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به ترتیب مقابل دو تیم مدعی و بالای جدولی شرکت حفاری و مس سونگون به تساوی دست پیدا کردند و به همین خاطر تلاش دارند تا در جدال میانه جدولی ها، به یک پیروزی با ارزش برسند.

نماینده فوتسال قرچک که فصل پر فراز و نشیبی را سپری می کند، تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال با کسب ۲۰ امتیاز در رده دهم جدول ۱۴ تیمی لیگ قرار دارد که این رتبه قطعا نمی تواند خواسته ها و انتظارات هواداران و علاقه‌مندان قرچکی را برآورده کند.

در نقطه مقابل تیم مقاومت البرز نیز با کسب ۲۲ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد و پیروزی شهید منصوری قرچک می تواند صعود چند پله ای را برای این تیم به ارمغان آورد.

تیم شهید منصوری قرچک که همواره از حمایت هواداران خونگرم خود برخوردار است، می خواهد با تکیه بر تشویق مشتاقان ورزش در قرچک به یک پیروزی با ارزش مقابل مقاومت البرز رسیده و به جایگاه خود در جدول رده بندی سر و سامان دهد.