معاون آموزشی دانشگاه آزاد از تشکیل کلاس های انگلیسی زبان برای دانشجویان خارجی این دانشگاه خبرداد و گفت: کلاس هایی که تمام دانشجویان آن خارجی باشند به صورت انگلیسی برگزار می شود.

فرهاد حسین زاده لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پذیرش دانشجوی خارجی یکی از اولویت های دانشگاه های کشور است و دانشگاه آزاد نیز درحال برنامه ریزی برای دستیابی به این اولویت است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون حدود ۵ هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستند که عمده این دانشجویان از کشورهای همسایه به این دانشگاه آمده اند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تاکید کرد: باتوجه به مذاکراتی این دانشگاه با کشورهای خارجی، زمینه پذیرش دانشجو از کشورهای مختلف را در این دانشگاه فراهم کنیم.

حسین زاده لطفی بیان کرد: کلاس های این دانشگاه که تمام دانشجویان آن خارجی باشند به صورت انگلیسی تشکیل می شود و برنامه داریم این نوع زیرساخت های آموزشی را افزایش دهیم تا بتوانیم درصد پذیرش دانشجوی خارجی را در این دانشگاه توسعه دهیم.

وی گفت: برگزاری کلاس های انگلیسی زبان این دانشگاه بیشتر در دوره های تحصیلات تکمیلی است چراکه در این مقاطع بستر راه اندازی کلاس های انگلیسی زبان بیشتر فراهم است.