معاون سیمای رسانه ملی عصر امروز هفتم آذرماه با حضور در منزل فرج الله سلحشور كارگردان سینما و تلویزیون از وی عیادت كرد و در جریان روند درمانی سلحشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پورمحمدی با عیادت از فرج الله سلحشور ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای این كارگردان کشور گفت: همه ما برای بازگشت مجدد شما به عرصه فیلمسازی كشور دعا می كنیم و مردم ما خاطرات بسیارخوبی از كارهای شما در ذهن دارند.

 معاون سیما با تجلیل از آثار سلحشور در حوزه ساخت سریال‌های دینی افزود: استقبال مردم از آثار شما به ویژه سریال یوسف پیامبر(ع) نشان می دهد، مسیری را كه در ساخت آثار دینی و مذهبی انتخاب كرده اید مسیری درست و همراه با موفقیت بوده است و امیدواریم این مسیر با ساخت سریال حضرت موسی(ع) تداوم پیدا كند.

پورمحمدی در این دیدار ضمن كسب اطلاع از وضعیت درمان فرج الله سلحشور برای وی آرزوی سلامتی و بازگشت به عرصه تلویزیون و سینما كرد. 

سلحشور نیز در این دیدار ضمن تشكر از همه افرادی كه به عیادت وی رفتند، از مردم خواست تا در ایام اربعین حسینی برای سلامتی وی دعا كنند.

همچنین معاون سیما با حضور در یبمارستان محل بستری نادر طالب زاده مستندساز و مجری صداوسیما از وی عیادت كرد.

در این دیدار پورمحمدی ضمن آرزوی سلامتی برای طالب زاده از نزدیك در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

نعمتی اناركی مدیر كل روابط عمومی صداوسیما، تخشید رییس مركز امور نمایشی سیما و جعفری جلوه مدیر شبكه دو سیما نیز در این دیدارها حضور داشتند.