قرچک-تیم شهید منصوری قرچک در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور مقابل مقاومت البرز به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر یکشنبه در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم شهید منصوری قرچک به مصاف مقاومت البرز رفت.

نماینده فوتسال قرچک فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و در حالی که در برابر برخی تیم های مدعی لیگ برتر نمایش قابل قبولی را ارائه داده اما در برخی دیدارهای مهم و سرنوشت ساز، به راحتی امتیازات را از دست داده و همین امر سبب شده تا این تیم پرطرفدار در رده های پایینی جدول قرار داشته باشد.

تیم شهید منصوری قرچک در حالی در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف تیم مقاومت البرز می رفت که تا پایان هفته هجدهم با کسب ۲۰ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار داشت و به همین خاطر برای بهبود جایگاه خود در جدول، باید هر سه امتیاز این دیدار را کسب می کرد.

در این دیدار نیز هواداران قرچکی، نماینده فوتسال این شهرستان را تنها نگذاشته و با حضور در سالن به تشویق تیم محبوبشان پرداخته و برای کسب پیروزی منصوری قرچک انرژی فراوانی را صرف کردند.

هر دو تیم رقابت نزدیک و زیبایی را به نمایش گذاشتند و در نهایت تیم شهید منصوری قرچک و مقاومت البرز با نتیجه سه بر سه به تساوی رسیده و امتیازات این مسابقه را تقسیم کردند.

محمد طاهری بازیکن نام آشنای تیم شهید منصوری قرچک، هر سه گل این تیم را در این دیدار به ثمر رساند.