ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما بیان کرد برای ساخت «بهشت از جنوب شرقی» به کارگردانی احمد کاوری در انتظار حمایت سازمان بسیج هستند.

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سرنوشت ساخت فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» گفت: تمام مقدمات و پیش تولید فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» در سه ماه تابستان انجام شد و خرداد ماه سال جاری آخرین بازنویسی فیلمنامه توسط احمد کاوری کارگردان پروژه صورت گرفت، همچنین لوکیشن های مورد نظر برای این پروژه در سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

وی ادامه داد: در ادامه مراحل پیش تولید، در شهریور ماه بخشی از جلوه های ویژه بصری در منطقه جنوبی و مرزی سیستان و بلوچستان فیلمبرداری شد تا بتوانیم این فیلم سینمایی را مهر ماه جلوی دوربین ببریم و این روزها در انتظار حمایت سازمان بسیج هستیم.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: از پیش تولید این فیلم، بنیاد سینمایی فارابی و سازمان بسیج برای ساخت فیلم اعلام آمادگی کردند. بنیاد سینمایی فارابی سهم خود را از مشارکت در ساخت این فیلم انجام داد و ما منتظر تحقق وعده های سازمان بسیج هستیم و تا زمانی که حمایت لازم از سوی سازمان بسیج صورت نگیرد، شرایط لازم برای ساخت این فیلم سینمایی فراهم نمی شود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «شور شیرین» توضیح داد: زمانی که فیلمنامه توسط دوستان در سازمان بسیج مطالعه شد برای حمایت از این پروژه سینمایی اعلام حمایت کردند و در حال حاضر محمدحسین نیرومند مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس پیگیری های لازم را در این زمینه انجام می دهد.

اصغری در پایان تاکید کرد: بازیگران اصلی این فیلم انتخاب و بخشی از فیلمبرداری انجام شده است. امیدوارم هرچه سریعتر بودجه لازم برای این فیلم سینمایی تامین شود تا بتوانیم ادامه این فیلم را جلویی دوربین ببریم.