معاون سیاسی و فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: کارگروه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها موظف شد آیین نامه اردوهای دانشجویی را بررسی کرده و اگر ابهامی در قوانین آن وجود دارد به شورا اعلام کند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه اخیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مباحثی که دراین جلسه مطرح شد، گفت: در این جلسه بررسی سیاست‌ وزارت خانه‌های علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مورد مساله موسیقی در دانشگاه‌ها به اتمام نرسید و به جلسه آینده شورا موکول شد.

وی ادامه داد: در جلسه آینده شورای اسلامی دانشگاه‌ها درصورتی که ابهامات مربوط به حوزه موسیقی در دانشگاه‌ها رفع شود بعد از تصویب به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ می شود.

معاون سیاسی و فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اردوهای دانشجویی نیز گفت: قرار شد موضوع اختلاط اردوهای دانشجویی و ابهاماتی که در بخش‌هایی از آیین‌نامه آن وجود داشت، توسط کارگروه اسلامی شدن دانشگاه‌ها بررسی شده، اگر ایراد و ابهامی در قوانین آن وجود دارد به شورای اسلامی شدن دانشگاه ها اعلام شود.

به گزارش مهر، اخیرا روسا و اساتید دانشگاه‌ها با مقام معظم رهبری دیدار کردند. در این دیدار مقام معظم رهبری نکاتی را در خصوص اردوهای مختلط، وضعیت علمی کشور، مسایل فرهنگی دانشگاه‌ها مطرح کردند.

برچسب‌ها