زنجان- رئیس شورای هاهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حماسه ۹ دی اوج قدرت و ایمان دینی مردم ایران را در برابر سلطه‌گران استکبار جهانی به نمایش درآورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید حسینی ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی، به حضور پرشور مردم در آئین اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: مردم در اربعین حسینی حضوری بی‌نظیر و اثرگذار را از خود بر جای گذاشتند.

وی بابیان اینکه رسانه‌های غربی هیچ‌گونه مطلبی از این حضور منعکس نکردند، اظهار کرد: متأسفانه بعضی از جراید جهت‌دار حضور پرشکوه مردم در اربعین حسینی را هم زیر سؤال بردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حرکت باشکوه مردم در اربعین حسینی عظمت و مدیریت جهادی مردم را برای جهان نمایش داد.

حسینی با اشاره به حماسه ۹ دی افزود: این حماسه یک حرکت عظیم مردمی بود و این حرکت همانند حرکت‌های اوایل انقلاب و برای همیشه در تاریخ و ذهن مردم ماندگار شد.

وی تأکید کرد: در این روز مردم در مقابل فتنه گران داخلی و خارجی استوار ایستاده و حضور خود را به جهانیان به نمایش گذاشتند چرا که این حضور سیلی زدن به یاوه‌گویان استکبار جهانی بود و برای همیشه و نسل به نسل ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در حماسه ۹ دی‌ماه بصیرت و آگاهی مردم باعث شد تا برنامه‌های شوم فتنه گران داخلی و خارجی برملا شود.

حسینی به شعار سال نام‌گذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و یاد آور شد: در سال همدلی و هم‌زبانی باید در همه برنامه‌ها و مناسبت‌ها این شعار مدنظر قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به برنامه شاخص ۹ دی‌ماه در استان اشاره کرد و گفت: ساعت هشت صبح هشتم دی‌ماه در حسینیه اعظم زنجان مراسم ویژه ۹ دی‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: فضا سازی و زیرساخت لازم برای برگزاری بهتر مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی‌ماه در دستور دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

وی افزود: حماسه  ۹ دی اوج قدرت و ایمان دینی مردم را در برابر سلطه‌گران استکبار جهانی به نمایش درآورد.

حسینی در پایان یادآور شد: حماسه ۹ دی وابسته به هیچ حزب و گروهی نبوده و این روز متعلق به ملت بصیر ایران اسلامی است و این حماسه منبعث از قیام عاشورا بود و برای همیشه ماندگار خواهد ماند.