قرچک-تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در هفته بیست و یکم لیگ برتر، مقابل تیم آذرخش بندرعباس شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در شهرهای مختلف پیگیری شد و در یکی از دیدارهای این هفته، تیم های شهید منصوری قرچک و آذرخش بندرعباس مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

تیم شهید منصوری قرچک که از جمله تیم های پرطرفدار لیگ برتر فوتسال محسوب می شود، در این فصل از رقابت های لیگ، نمایش پرفراز و نشیبی را از خود نشان داده است.

نماینده فوتسال قرچک پیش از دیدار با اذرخش بندرعباس، با کسب ۲۴ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار داشت و تلاش می کرد تا با برتری مقابل نماینده فوتسال هرمزگان، فاصله خود را با تیم های بالای جدول کاهش دهد.

نزدیکی امتیازات دو تیم در جدول رده بندی مسابقات، بر حساسیت این دیدار افزوده بود و هیچ یک از دو تیم نمی خواستند که بازنده این دیدار حساس باشند.

اگرچه در نیمه نخست، دو تیم تلاش هایی را برای رسیدن به دروزاه های حریف انجام دادند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها نگذشت و شهید منصوری و آذرخش بندرعباس با نتیجه مساوی صفر بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم، شهید منصوری قرچک و آذرخش بندرعباس بازی بهتری را ارائه کردند و در حالی که ابتدا منصوری با گل محمد طاهری از نماینده هرمزگان پیش افتاد اما در نهایت این آذرخش بود که با دو گل سعید رضوانی و مجید احمدی، دو بر یک به پیروزی رسید و جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید.