قرچک - تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به مصاف شهروند ساری می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی روز دوشنبه در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم های شهید منصوری قرچک و شهروند ساری به مصاف یکدیگر می روند.

تیم شهروند ساری در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، نمایش قابل قبولی را از خود نشان نداده و تا پایان هفته بیست و یکم، با کسب ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی مسابقات قرار دارد.

نماینده ساری در لیگ برتر فوتسال، تلاش دارد تا در بازی های انتهای فصل، خود را از پایین جدول جدا کرده و از منطقه خطر دور شود و به همین خاطر به پیروزی در دیدارهای پیش رو نیاز مبرم دارد.

در نقطه مقابل، تیم شهید منصوری قرچک نیز فصل پرفراز و نشیبی را سپری کرده و در حالی که در مقابل بسیاری از تیم های مدعی و پرمهره نمایش قابل قبولی را ارائه داده اما در برخی از مسابقات، دور از انتظار ظاهر شده است.

بازی های پر نوسان تیم شهید منصوری قرچک که از جمله تیم های پرهوادار محسوب می شود، سبب شده تا این تیم تا پایان هفته بیست و یکم، با کسب ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار داشته باشد.

نماینده فوتسال قرچک نیز تلاش دارد تا در بازی های باقیمانده، حداکثر امتیازهای ممکن را کسب کرده و به اوضاع خود در جدول رده بندی، سر و سامان بیشتری بدهد.

نیاز دو تیم شهید منصوری قرچک و شهروند ساری به سه امتیاز این دیدار، سبب بالا رفتن حساسیت این مسابقه خواهد شد.