بوشهر - فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رزمایش مدافعان ولایت در با حضور بیش از پنج‌هزار نیرو در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدتقی صفری صبح دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش مدافعان ولایت اظهار داشت: حفظ و افزایش آمادگی نیروها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و رزمایش‌های مختلفی در این راستا برگزار می‌شود.

وی از حضور بیش از پنج‌هزار نیرو در رزمایش مدافعان ولایت خبر داد و بیان کرد: این نیروها از گردان‌های عاشورا هستند و این رزمایش در شهرستان‌های دشتستان و جم برگزار خواهد شد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر زمان برگزاری این رزمایش را از ۲۵ تا ۲۷ آذرماه عنوان کرد و ادامه داد: اغلب افراد و نیروهایی که در این رزمایش حضور دارند، از قشر جوان هستند.

وی به آمادگی کامل جوانان برای دفاع و حراست از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حفظ و افزایش روحیه و توان رزمی، نظامی، جسمانی، معنوی و بصیرتی را می‌توان به عنوان مهم‌ترین هدف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

سردار صفری با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی و بسیجی همواره در آمادگی کامل برای دفاع از این نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: برگزاری اینگونه رزمایش‌ها در افزایش این توانمندی نقشی بسیار مهمی دارد.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم سپاه در شناسایی و مقابله با تهدید دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، اضافه کرد: دوستان و دشمنان نظام و انقلاب به ظرفیت‌ها و توانمندی بالای سپاه و بسیج اذعان دارند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد انشقاق در بین نیروهای انقلابی،‌ افزود: سپاه با پشتیبانی مردم موفق به خنثی‌کردن همه دسیسه‌ها و ترفندهای دشمن شده است.