بوشهر - فرماندار شهرستان دشتستان گفت: شرکت‌های راکد دشتستان شناسایی و زمینه فعالیت مجدد آنها فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرمانداری دشتستان، ارسلان زارع در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دشتستان اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید افزایش نرخ اشتغال و کاهش بیکاری جوانان است.

وی با تاکید بر اهمیت و نقش کارآفرینی در افزایش تولید ناخالص ملی، افزایش درآمد سرانه و بهبود رفاه و زندگی اجتماعی مردم، افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی و دولتی با همکاری تشکل‌های مردم نهاد به‌ویژه کانون توسعه دشتستان زمینه آموزش جوانان در خصوص کارآفرینی را فراهم آورند.

فرماندار دشتستان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده ادارات و نهادها در برگزاری دوره‌های آموزشی و فراهم شدن تسهیلات اشتغال زایی از جمله 80 میلیارد ریال اقتصاد مقاومتی بسیجیان، گفت: این فعالیت‌ها کافی نیست و ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی شهرستان و ادارات ذیربط دیگر وظیفه دارند تا شرکت‌های راکد شهرستان را شناسایی و زمینه فعالیت مجدد آنها را فراهم آورند.

محمد آقایان حسینی مشاور فرماندار در امور جوانان نیز با ارائه گزارشی از چگونگی فعالیت کانون توسعه دشتستان در زمینه آموزش، خواستار همکاری ادارات و نهادها برای فعالیت بیشتر در خصوص اشتغال جوانان شد.