قرچک-تیم شهید منصوری قرچک در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، در حالی که از فردوسی مشهد عقب بود، در پایان مقابل این تیم به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی عصر پنج شنبه در شهرهای مختلف پیگیری شده که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم های شهید منصوری قرچک و فردوسی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند.

شهید منصوری قرچک در حالی در سالن شهدای هفتم تیر میزبان فردوسی مشهد بود، که فصل پرفراز و نشیبی را سپری می کند و از دوران اوج خود فاصله گرفته است.

روزگاری تیم شهید منصوری در جدال برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور می جنگید، اما امروز این تیم به دلیل مشکلات متعدد در رده های میانی جدول رده بندی قرار دارد.

تیم شهید منصوری قرچک تا پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال با کسب ۲۴ امتیاز، در رده نهم جدول ۱۴ تیمی مسابقات قرار داشت و تلاش می کرد تا با برتری مقابل فردوسی مشهد به اوضاع خود در جدول سر و سامان دهد.

در نقطه مقابل، تیم فردوسی مشهد نیز تا قبل از مصاف با منصوری قرچک، با کسب ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ قرار داشت و یکی از نامزدهای سقوط به دسته پایین تر بود.

در نیمه نخست، این تیم فردوسی مشهد بود که توانست به برتری برسد و باوجود تشویق های هواداران شهید منصوری قرچک با تک گل هاشم محمدی به رختکن برود.

در نیمه دوم، تیم شهید منصوری قرچک که چیزی برای از دست دادن نداشت، بهتر از نیمه اول ظاهر شد و توانست با گل مجید لطیفی، بازی را به تساوی بکشاند.

پس از این گل، انگیزه بازیکنان شهید منصوری قرچک افزایش پیدا کرد و به همین خاطر حملات بیشتری را بر روی دروازه فردوسی انجام دادند و در نهایت توسط حامد عبداللهی، محمد طاهری و پیمان حفیظی به گل های بیشتری رسیدند.

تیم فردوسی مشهد با وجود تلاش بازیکنانش، تنها توانست یکی از گل ها را جبران کند و هاشم محمدی گل دوم خود و تیمش را وارد دورازه شهید منصوری کرد.

در نهایت این دیدار با نتیجه چهار بر دو  به سود تیم شهید منصوری قرچک به پایان رسید.