زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با اجرای طرح نظام سلامت تمام تجهیزات مراکز درمانی بازسازی شده است.

علیرضا بیگلری شامگاه یکشنبه درحاشیه بازدید از دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگو با خبرنگار مهر به اجرای طرح نظام سلامت در استان زنجان اشاره کرد و افزود: با وجود مشکلاتی که در حوزه سلامت استان زنجان طی سال های گذشته با آن مواجه بود با اجرای این طرح مشکلات در این حوزه کم شده است.

وی اظهار کرد:  با اجرای طرح نظام سلامت مردم رضایت ۱۰۰ درصدی از خدمات بهداشتی و درمانی دارند و کسب این امتیاز برای دانشگاه علوم پزشکی  مایه مباهات است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با اجرای این طرح پرداختی مردم در روستاها از ۵۰ درصد به سه درصد و در شهرها به ۶ درصد رسیده است.

بیگلری تاکید کرد: خوشبختانه اجرای این طرح نه تنها باعث رضایتمندی مردم شده بلکه باعث نوسازی تچهیزات بیمارستانی طی دو سال گذشته در مراکز درمانی باز سازی شده است.

وی گفت: ماندگاری پزشکان در مناطق روستایی محروم خود یک  اصل مهم در اجرای طرح نظام سلامت است و باعث شده مردم در روستاها از خدمات درمانی بهتری برخودار شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد:  اجرای طرح تحول نظام سلامت آرامش خوبی را به نظام پزشکی استان زنجان داده به طوری که در این طرح تجهیزات بالقوه ای وارد استان شده است که تهیه این تجهیزات طی ۱۰ سال آینده امکان پذیر نبود ولی این طرح باعث تحقق این امر شد.

بیگلری  افزود: خدمات پزشکی در این طرح به سطح بالاتری ارتقا پیدا کرده و رضایتمندی مردم از خدمات نظام پزشکی در استان نسبت به سال های گذشته بهتر شده است.